Sprzedawaj i kupuj samochody uszkodzone znajdujące się w Europie

Brak fikcyjnych aukcji przez weryfikacje użytkowników

Sprzedający nie ponosi żadnych kosztów aukcji i otrzymuje 100 % kwoty końcowej sprzedaży, a każda aukcja jest przygotowywana przez naszych specjalistów

Kupujący płaci tylko 5 % prowizji

Pionierski portal w Europie umożliwiający sprzedaż lub licytację uszkodzonych pojazdów.

Wszystkie uszkodzone pojazdy znajdują się na terenie Europy, co gwarantuje szybki proces odbioru.

Prosty proces dodawania aukcji oraz kompleksowa oferta i opisy pojazdów, co przyspiesza transakcje.

Dodane pojazdy trafiają szybko na aukcje, zapewniając dynamiczny obrót ofert.

Dokładna analiza i selekcja uszkodzonych samochodów, aby wyłonić te o potencjale i wartości, ułatwiająca wybór klientom.

Łatwa nawigacja po witrynie, umożliwiająca szybki wybór modeli i stopni uszkodzeń.

Dostęp do raportu CarVertical, zapewniający pełną transparentność i zaufanie w procesie zakupu.

Aby zacząć składać oferty, musisz najpierw zarejestrować się, podając numer karty kredytowe i numer telefonu. Możesz też zwiększyć wiarygodność swojego konta za pomocą przelewu bankowego za 1 zł. Zwycięzcy licytacji płacą prowizję 5 % od kwoty wygranej aukcji (minimum 1000 zł)

Staramy się uczynić, aby licytacje samochodów były bezpieczne i łatwe, ale to ostatecznie od Ciebie zależy czy wybrany pojazd jest odpowiednim wyborem. Dokładnie zapoznaj się z opisem oraz zdjęciami samochodu

Aby ułatwić Ci zakup, nawiązaliśmy współpracę z firmą Stripe, aby płatności były łatwe, szybkie i bezpieczne dla użytkowników.

Kiedy składasz ofertę, blokujemy środki na Twojej karcie kredytowej na kwotę opłaty kupującego. Jeśli wygrasz, Twoja karta zostanie obciążona, a Ty zapłacisz sprzedawcy bezpośrednio za pojazd. W przeciwnym razie blokada zostanie zwolniona po zakończeniu aukcji. Oferty są wiążące, dlatego licytuj tylko wtedy, gdy masz pełną intencję zakupu samochodu, ponieważ możesz być najwyższym oferentem i nie mieć możliwości zwrotu środków. Aby zapewnić uczciwość procesu licytacyjnego dla wszystkich, oferty składane w ostatniej minucie aukcji spowodują zresetowanie czasu pozostałego do zakończenia aukcji na 15 sekund, dając innym możliwość złożenia oferty

Po zamknięciu aukcji otrzymasz od nas gratulacje oraz dane kontaktowe sprzedawcy, aby móc sfinalizować szczegóły transakcji. Kupujący są zobowiązani do zapłaty za pojazd w całości w ciągu tygodnia od zamknięcia aukcji.

Zgłoszenia pojazdów do licytacji są bezpłatne. Potrzebujemy tylko kilku istotnych danych takich jak numer VIN, kilka zdjęć bryły samochodu, wnętrza oraz paru zdań na temat wad i zalet tego auta. Musisz poinformować nas też o cenie minimalnej, którą ewentualnie chciałbyś dodać do aukcji. Pamiętaj, że aukcje, bez ceny minimalnej, cieszą się dużo większym zainteresowaniem oraz charakteryzują się znaczną liczbą składanych ofert. W przypadku zdecydowania się na cenę minimalną, po jej ustaleniu zostanie ona zweryfikowana przez specjalistów przed akceptacją oferty. Nasz zespół stara się w odpowiedni sposób wybrać pojazdy przeznaczone do licytacji tak aby transakcja została przeprowadzona szybko i skutecznie

Wyślij nam dokładne zdjęcia pojazdu, jego uszkodzonych elementów oraz przedstaw historię serwisową. Resztą zajmiemy się my! Zanim zgłosisz do nas swój pojazd, nie może być on wystawiony na innych portalach. Jeżeli tak jest, to konieczne będzie usuniecie aktualnych ogłoszeń i nie ma możliwości akceptacji ofert spoza aukcji. Zrób zdjęcia pojazdu z każdej strony oraz zwróć szczególną uwagę na uszkodzone elementy karoserii oraz wnętrza pojazdu. Stwórz krótki film, pokazujący uszkodzony samochód. Obejdź go dookoła i nagraj odpalenie silnika, kiedy jest zimny. Przygotuj się na 7-dniową aukcję, podczas której kupujący będą składać swoje propozycje cenowe

Gdy dostarczysz nam wszystkie niezbędne informacje i zdjęcia, stworzymy dla Ciebie projekt Twojej aukcji, który będziesz mógł zatwierdzić. Po zatwierdzeniu, będziemy z Tobą ustalać termin aukcji, a następnie, zostanie ona uruchomiona!

Regularne i pozytywne zaangażowanie sprzedawcy w aukcję - odpowiadanie na komentarze i pytania, dostarczanie dodatkowych zdjęć lub filmów, jeśli to konieczne itp. - jest kluczowe dla udanej aukcji. Odpowiednie zaangażowanie przyczyni się do większego zainteresowania, większej liczby ofert i wyższej ceny końcowej sprzedaży. Ciesz się ostatnimi minutami - wiele naszych aukcji kończy się emocjonującymi wojnami licytacyjnymi, więc bądź gotowy!

Po zakończeniu aukcji otrzymasz od nas gratulacje oraz informacje kontaktowe do kupującego, aby ustalić szczegóły transakcji. Jeśli Twoja aukcja miała ustaloną cenę minimalną i nie została osiągnięta, skontaktujemy się z Tobą oraz z najwyższym oferentem, aby sprawdzić, czy możemy pomóc w zawarciu transakcji!

Skontaktuj się z drugą stroną zaraz po zakończeniu aukcji, przedstaw się i pamiętaj, aby zachować uprzejmość i pozytywne podejście, aby proces przebiegł sprawnie. Zalecamy, aby sprzedający dostarczył kupującemu dowód posiadania - zazwyczaj jest to ksero lub zdjęcie tytułu własności i rejestracji.

Należy sporządzić odpowiedni dokument sprzedaży, który będzie zawierać informacje na temat przedmiotu oraz warunków transakcji. Zalecamy dokonywanie płatności za pomocą przelewu bankowego, ale istnieje wiele innych możliwości, takich jak np. spotkanie w banku kupującego ze sprzedającym, w celu wypłacenie środków bezpośrednio. Zorganizuj odbiór samochodu i sfinalizuj transakcję. Pojazd z dokumentem własności powinien być przekazany jedynie w momencie, gdy sprzedający otrzyma pełną płatność

Jeśli udało Ci się obudować pojazd lub sprzedać go z zyskiem, podziel się z nami swoja opinią, wysyłając maila na adres bidpark@crash.pl. Czytanie pozytywnych opinii naszych klientów jest dla nas niezwykle ważna i motywuje nas do dalszego działania